Buffalo, Cody en Yellowstonepark - Reisverslag uit West Yellowstone, Verenigde Staten van Rianne en Jan Loenhout - WaarBenJij.nu Buffalo, Cody en Yellowstonepark - Reisverslag uit West Yellowstone, Verenigde Staten van Rianne en Jan Loenhout - WaarBenJij.nu

Buffalo, Cody en Yellowstonepark

Door: Jan en Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne en Jan

19 September 2014 | Verenigde Staten, West Yellowstone

Gisteravond een leuke avond gehad in het Occidental Hotel. Eerst lekker gegeten op een private-diner plaats. Daarna in de saloon genoten van live country muziek, samen met Amerikaanse en Engelse mensen. We sliepen in de cowboy-prairie kamer, die helemaal op zijn wildwest was ingericht. Een hele leuke ervaring en erg aardig personeel. Vanochtend vertrokken richting Cody. Via de highway nr 16 eerst gereden door het BigHorn nationaal park. Een schitterende weg door de bergen. Smiddags aangekomen in Cody. Hier hebben we eerst het museum van Buffalo Bill bezocht. Een erg mooi en uitgebreid museum. Daarna wat boodschappen gedaan. We verblijven de komende drie dagen in een Cabin aan met meer van Yellowstone. De komende twee dagen gaan we het park verkennen. Volgens de info is het een van de bekendste natuurparken ter wereld. Het kent de meeste geisers en warmwaterbronnen ter wereld. Verder komt er veel wildlife voor zoals, zwarte beren, grizzly beren, buffels en grijze wolfen.

• 20 September 2014 - 11:38

Anita:

Hoi Jan en Rianne

Ziet er allemaal weer leuk uit !! Moest even een paar dagen inhalen.

Geniet nog, groetjes John en Anita

• 20 September 2014 - 14:07

Patrice:

Hoi Rianne en Jan,

Geniet van de natuur in Yellowstone maar wees voorzichtig met de wilde dieren.

Greetz,
    Patrice