Yellowstone Nationaal Park - Reisverslag uit West Yellowstone, Verenigde Staten van Rianne en Jan Loenhout - WaarBenJij.nu Yellowstone Nationaal Park - Reisverslag uit West Yellowstone, Verenigde Staten van Rianne en Jan Loenhout - WaarBenJij.nu

Yellowstone Nationaal Park

Door: Jan en Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne en Jan

22 September 2014 | Verenigde Staten, West Yellowstone

We hebben twee dagen om het park te verkennen. Het park kent enorm veel geisers en warmwaterbronnen. Volgens de info de meeste ter wereld. Op zaterdag zijn we richting de meest bekende werkende geiser gereden, genaamd de Old Faithful. Onderweg genoten van schitterende natuur, eigenlijk te mooi om op een foto te vatten. Qua wildlife hebben we op zaterdag alleen maar buffels gezien. Na een rit van enkele uren aangekomen bij de Old Faithfull , welke op gezette tijden , actief is. We hadden al wel een werkende geiser in Nieuw-Zeeland Rotorua gezien, maar deze kon niet tippen aan de Old Faithfull. Mooie foto's geschoten, het was wel enorm druk. Smiddags teruggereden via het middel en lower bassin , ook hier schitterende natuureffecten,echt uniek.
Na een vermoeiende dag Savonds om zeven weer terug bij onze Cabin aan het Yellowstone Lake. De volgende dag vroeg opgestaan en om acht uur vertrokken richting de bovenkant van het park, namelijk Mamoth Spring. Onderweg , buffels, wolfen en elken gezien. Schitterend! Het weer was beide dagen prachtig. Onze coolbox doet goede dienst. Het is nauwelijks te geloven dat het hier enkele weken geleden nog volop heeft gesneeuwd. Op de terugweg hebben we de Yellowstone canyon nog bezocht. Smiddags om half vijf waren we weer terug op ons kamp. Morgen verlaten we het Yellowstone park en trekken we richting het Nationaal Park Grand Teton.

• 22 September 2014 - 09:00

Simone:

Wat een prachtige foto's!

• 22 September 2014 - 21:43

Ma Guiljam:

hier even een berichtje wat hebben jullie daar heel veel mooie natuur gezien en hele leuke foto,sgemaakt hier gaat alles goed wij hopen bij jullie ook groetjes ma guiljam