Aankomst in Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Rianne en Jan Loenhout - WaarBenJij.nu Aankomst in Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Rianne en Jan Loenhout - WaarBenJij.nu

Aankomst in Hanoi

Door: Jan en Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne en Jan

15 Oktober 2016 | Vietnam, Hanoi

Vrijdagochtend zijn we om half negen met de trein vertrokken richting Schiphol. De reis liep voorspoedig en om half elf konden we al inchecken voor vlucht CX270 naar Hong-Kong. Je kunt tegenwoordig zelf je kofferlabel printen en je koffer inchecken . Ook de paspoortcontrole gaat volautomatisch. Neemt niet weg da er toch flinke rijen stonden. Onze vlucht vertrok netjes op tijd. In het vliegtuig alvast de tijd zes uur vooruit gezet. tegen twaalf uur middernachtNederlandse tijd geland in Hong Kong om vervolgens een paar uur later door te vliegen naar Hanoi. Bij aankomst moesten we eerst nog in visum regelen. Dit liep redelijk vlot, wachttijd twintig minuten. We hadden begrepen dat je hier makkelijk twee uur moest wachten. We werden opgewacht door een vriendelijke dame van de reisorganisatie, die ons naar ons hotel in het centrum van Hanoi bracht. Hanoi is de hoofdstad van Vietnam en hier wonen zevenenhalf miljoen mensen. Er druk dus met brommertjes en zo.......... Ons hotel ligt midden in de zogenaamde Oude Wijk. Smiddags eerst uitgerust , en Savonds eenondje gelopen rond het prachtige Hoan Kiemmeer. Morgen no een dag om Hanoi verder te verkennen.

• 15 Oktober 2016 - 18:16

Ad:

Goed om te horen dat de reis voorspoedig is verlopen. Vanavond chinees eten?

• 15 Oktober 2016 - 18:51

Adrie Guiljam:

Heel erg blij dat jullie goed zijn aan gekomen

• 15 Oktober 2016 - 21:11

Rianne:

Een voorspoedige reis in ieder geval, fijn om te weten.
    wat een drukte met zoveel inwoners zal dat zijn zeg.

• 16 Oktober 2016 - 17:07

Toos:

Ik ben blij dat jullie goed aangekomen zijn geniet van je vakantie

• 16 Oktober 2016 - 19:59

Toos:

Hopelijk krijgen jullie geen regen. Geniet verder Gr ma v loenhoutp