Vertrek uit Botswana richting Krugerpark - Reisverslag uit Gaborone, Botswana van Rianne en Jan Loenhout - WaarBenJij.nu Vertrek uit Botswana richting Krugerpark - Reisverslag uit Gaborone, Botswana van Rianne en Jan Loenhout - WaarBenJij.nu

Vertrek uit Botswana richting Krugerpark

Door: Jan en Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne en Jan

31 Oktober 2018 | Botswana, Gaborone

Na de ochtendgamedrive vertrekken we vandaag weer richting Zuid-Afrika en dan richting het Krugerpark. We hebben ongeveer 300 km voor de boeg. Onderweg moeten we nog wat eten inslaan omdat er waarschijnlijk geen restaurantfaciliteit is in het Kruger. Tijdens onze ochtendgamedrive weer mooie dingen gezien, zoals een luipaard op jacht. Gelukkig voor de Steenbokjes die hij in het zicht had, werd hij afgeleid. De leeuwinnen die we gisteren tegenkwamen hadden nu wel succes gehad bij de jacht. Zijn hadden een Eland (niet zoals wij die kennen) te pakken gekregen. Met een volle maag lagen zij nu tevreden uit te rusten. De jakhalzen lagen op gepaste afstand te wachten totdat zij ook wat van de buit konden krijgen. Ook de hyena’s waren in de buurt. Ook vandaag is het weer erg warm 35 graden en meer. We nemen afscheid van onze gids Richard. We hebben een prachtige beleving van het wildlife in Botswana gehad.

• 31 Oktober 2018 - 05:30

Anita:

Hoi Jan en Rianne. Echt genieten !!!!

• 31 Oktober 2018 - 13:15

Simone: