Vertrek Thornybush Game Reserve - Reisverslag uit Ermelo, Zuid-Afrika van Rianne en Jan Loenhout - WaarBenJij.nu Vertrek Thornybush Game Reserve - Reisverslag uit Ermelo, Zuid-Afrika van Rianne en Jan Loenhout - WaarBenJij.nu

Vertrek Thornybush Game Reserve

Door: Jan en Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne en Jan

04 November 2018 | Zuid-Afrika, Ermelo

Vanochtend onze laatste safaririt gehad. Tyrone was speciaal op zaak naar de zwarte Neushoorn. Helaas, helaas......niet aangetroffen . Echter genoten van het typisch Afrikaanse landschap bij zonsopgang. Rond 10.00 uur onze spullen gepakt en afscheid genomen van Bree en Tyrone. Zij hebben ons echt gastvrij ontvangen, de verzorging was top. We hadden een lange rit voor de boeg richting Ermelo. Via de prachtige Abel Erasmuspas en Ohrigstad voerde de weg via Lydenburg en Dullstroom naar Ermelo. Onderweg hele grote landerijen (rundvee farms) , uitgestrekte groene landschappen. Verder kwamen we onderweg een viertal enorme kolenmijnen tegen. Qua plaatsnamen een feest van herkenning, zoals: Amersfoort, Amsterdam , Ermelo. Tegen vijven zijn we aangekomen op de Drinkwater Guest Farm. De eigenaren Petrus en Mariaan hebben hier een grote koeien en schapen boerderij. Morgen trekken we weer 335 km verder zuidwaarts. We verblijven dan drie dagen in de Montusi Mountain Lodge gelegen in de zogenaamde Drakensbergen.

• 04 November 2018 - 14:59

Chris:

Ziet er allemaal goed uit, en als je nog wat langer wil blijven dan heeft Alaska de oplossing haha, nog veel plezier. Groetjes, Chris

• 04 November 2018 - 15:00

Ad:

Mooi tot nu toe. Goede reis verder!