Durango - Reisverslag uit Durango, Verenigde Staten van Rianne en Jan Loenhout - WaarBenJij.nu Durango - Reisverslag uit Durango, Verenigde Staten van Rianne en Jan Loenhout - WaarBenJij.nu

Durango

Door: Jan en Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne en Jan

27 September 2014 | Verenigde Staten, Durango

Vandaag hadden we een rustige dag. We vertrokken om 10.00 uur vanuit Moab zuidwaarts richting Durango in Colorado. De eerste voortekenen van het voorspelde slechte weer zagen we al onderweg. De totale afstand betrof ongeveer 200 km, dus we konden het relaxed aan doen. Via het plaatsje Cortez (weinig indrukwekkend, we hebben hier typisch Amerikaans gelunched bij Wendy's ) , kwamen we Smiddags om twee uur aan in Durango. Onderweg konden we nog kiezen om het nationaal park Mesa Verde in te gaan, maar we besloten om dit niet te doen. Durango bleek een echt western stadje. In de hoofdstraat zagen we een prachtig gerestaureerd hotel, genaamd Strater Hotel. Hier hebben we een kamer geboekt voor een nacht. Smiddags hebben we op de plaatselijke golfbaan Hillcrest , negen holes gegolfed. Omdat we op een hoogte van ruim 2.500 mtr golfden vlogen soms verder dan verwacht....... Eind van de middag terug in het hotel, waar we in de saloon wat hebben gegeten en gedronken. Ook hier weer hele vriendelijke Amerikanen ontmoet (toevallig ook een accountant) . Al met al een leuke dag. Morgen hebben we nog geen programma. Een beetje afhankelijk van het weer. Maandag willen we we in de buurt bij Monument Valley overnachten.

• 28 September 2014 - 09:14

Chris:

9 holes golfen en dan een buggy?
    Veel plezier nog.