Grand Canyon en Sedona - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Rianne en Jan Loenhout - WaarBenJij.nu Grand Canyon en Sedona - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Rianne en Jan Loenhout - WaarBenJij.nu

Grand Canyon en Sedona

Door: Jan en Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne en Jan

30 September 2014 | Verenigde Staten, Sedona

Gisteravond hebben we na het eten nog het nabijgelegen Imax theater bezocht. Hier werd een film over de ontdekking en de ontwikkeling van de huidige Grand Canyon gedraaid. Leuk om te zien. Twintig jaar (!!) geleden hadden we hetzelfde Imax theater bezocht. Vanochtend eerst nog een bezoek gebracht aan de Grand Canyon. Een groot deel van het park is alleen met een milieuvriendelijke shuttlebus te bezoeken. Dit hebben we dus gedaan. Onderweg nog een paar viewpoints bezocht. Tegen de middag hebben we het park verlaten, en koers gezet naar het plaatsje Sedona. (Een rit van ongeveer 200 km) we hadden nl van mensen die we in Durango hadden ontmoet, gehoord dat dit een erg mooie plaats was, met enkele prachtige golfbanen. We hebben de komende dagen bewust even geen vaste plannen. Smiddags om drie uur aangekomen in Sedona via een prachtige scenic route door een smalle Canyon. Sedona is inderdaad prachtig gelegen, tegen donkerrode rotspartijen. Het is er redelijk touristisch en druk. Morgen gaan we golfen . De golfbaan ligt pal naast het Hilton Resort waar we voor twee nachten konden boeken.

• 01 Oktober 2014 - 14:08

Ome Piet, Tante Willie En Corniel:

Wat een prachtige foto's zijn het.
    Jammer dat jullie een paar regenachtige dagen hebben gehad, maar voor de rest is het geloof ik wel goed vertoeven zo te zien.
    Groetjes van Ome Piet, Tante Willie en Corniel