Vertrek Halong Bay - Reisdag naar Hue - Reisverslag uit Hué, Vietnam van Rianne en Jan Loenhout - WaarBenJij.nu Vertrek Halong Bay - Reisdag naar Hue - Reisverslag uit Hué, Vietnam van Rianne en Jan Loenhout - WaarBenJij.nu

Vertrek Halong Bay - Reisdag naar Hue

Door: Jan en Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne en Jan

23 Oktober 2016 | Vietnam, Hué

Vanochtend onze laatste dag aan boord van de Valentin in Halong Bay. Gisteravond nog gezellig geborreld met de twee andere gasten aan boord, Andre en Brigitte. Zij waren woonachtig in Oman, maar kwamen oorspronkelijk uit Zwitserland. We waren vroeg opgestaan om van de zonsopgang te genieten. Sochtends om zeven uur nog Thai Chi (hoop dit ik het goed uitspreek.....) les gehad op het bovendek. Na wederom een prima ontbijt ( we zijn echt verwend aan boord) teruggevaren naar de haven van Halong Bay. Vervolgens weer een lange rit terug naar Hanoi. Na een verplichte winkelstop (een plaspauze bij een grote toeristenshop waar werkelijk van alles te koop was) kwamen we om vier uur in de middag aan. Snel een hapje gegeten want om half zes werden we al weer opgepikt om naar het vliegveld van Hanoi te gaan. Hier hadden we de binnenlandse vlucht met Vietnam Airlines naar Hue. Hue is een voor voormalige Keizerlijke stad gelegen in Midden Vietnam. Hier verblijven we twee dagen, om vervolgens door te reizen naar Hoi An.

• 23 Oktober 2016 - 20:06

Anita:

Hoi Jan en Rianne,
    Het is weer een en al genieten !!!!
    Wederom en mooie reis, groetjes John en Anita

• 23 Oktober 2016 - 20:40

Corné:

Mooi hoor. Prachtig!

• 23 Oktober 2016 - 23:20

Chris:

Ziet er weer goed uit. Riante ik zie dat je een nieuw hoedje hebt gescoord voor de vastenavrnd