Wild Ivory Eco Lodge - Reisverslag uit Vaalwater, Zuid-Afrika van Rianne en Jan Loenhout - WaarBenJij.nu Wild Ivory Eco Lodge - Reisverslag uit Vaalwater, Zuid-Afrika van Rianne en Jan Loenhout - WaarBenJij.nu

Wild Ivory Eco Lodge

Door: Jan en Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne en Jan

25 Oktober 2018 | Zuid-Afrika, Vaalwater

Vandaag een rit van 300 km voor de boeg, noordwaarts via Pretoria richting Polokwane. De auto oppikken ging niet zonder slag of stoot. We misten de papieren om later in de reis bij Botswana de grens over te kunnen. Met een uurtje oponthoud konden we vertrekken. Het links rijden is altijd weer even wennen...... Rond half een aangekomen bij het Welgevonden privé natuurreservaat. In het enorme reservaat ligt het Wild Ivory Eco lodge. De lodge was niet met eigen auto bereikbaar. Vanaf de Westpoort werden we per safarivoertuig overgebracht naar de Lodge. We bleken maar met zijn tweetjes in de lodge te verblijven. Erg privé dus....... Na een heerlijke lunch Smiddags om vier uur met gids Herbert vertrokken voor een Game drive. Het park is een Zgn Big5 area dus we zijn benieuwd. We hebben olifanten, neushoorns en leeuwen gezien. Savonds om 7 uur vermoeid weer terug. Na het eten gedouched en om half tien gaan slapen. Morgen om kwart over vijf eruit voor de ochtendrit.

• 26 Oktober 2018 - 07:38

Ronald:

Klinkt allemaal weer super mooi. Veel plezier, maar dat komt vast goed :)

• 26 Oktober 2018 - 15:35

Ome Piet En Tante Willie :

Een hele fijne vakantie en geniet er lekker van .