Jenny Lake en Jackson - Reisverslag uit Rock Springs, Verenigde Staten van Rianne en Jan Loenhout - WaarBenJij.nu Jenny Lake en Jackson - Reisverslag uit Rock Springs, Verenigde Staten van Rianne en Jan Loenhout - WaarBenJij.nu

Jenny Lake en Jackson

Door: Jan en Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne en Jan

24 September 2014 | Verenigde Staten, Rock Springs

Heerlijk geslapen in onze lodge in het Grand Teton park. Het weer was beter dan gisteren. Een lekker zonnetje. Echter de wolken bleven in de bergen hangen. We zijn eerst naar Jenny Lake gereden waar we met een bootje het meer zijn overgestoken. Van hieruit hebben we een tocht (hiking volgens de Amerikanen) gemaakt naar het zgn inspirationpoint met mooi uitzicht over het meer. Onderweg terug hebben we nog een eland (moose ) gezien. Rond de middag verlieten we het Grand Teton park. Onderweg nog wel mooie plaatjes geschoten van de Aspen in herfstkleur tegen de indrukwekkende bergen. Voor het idee we hebben de afgelopen week op gemiddeld 2.200 mtr geslapen. De Grand Tetons zijn gemiddeld 4.000 mtr hoog. Onderweg kwamen we nog een mooie golfbaan tegen. Voor de prijzen die ze hier voor 9 holes vragen, kun je in Nederland op de mooiste banen spelen . Dit hebben we dus maar even laten lopen. We zijn doorgereden naar het cowboystadje Jackson. Een leuk stadje met veel galeries. Hier hebben we laat gelunched. Vervolgens eind van de middag doorgereden voor een rit van drie uur naar Rock Springs. Hier geboekt in het Quality Inn hotel. Morgen hebben we een lange rit voor de boeg richting Moab in de staat Utah