Half Moon Cay, Bahamas - Reisverslag uit Bahama Islands, Bahama's van Rianne en Jan Loenhout - WaarBenJij.nu Half Moon Cay, Bahamas - Reisverslag uit Bahama Islands, Bahama's van Rianne en Jan Loenhout - WaarBenJij.nu

Half Moon Cay, Bahamas

Door: Jan en Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne en Jan

02 December 2015 | Bahama's, Bahama Islands

Na een onrustig nachtje. ( je voelt decwerking van het schip erg goed, ondanks de aanwezige stabilisatoren) wakker geworden omstreeks zeven uur. Om acht uur konden we van boord richting Half Moon Cay. dit is een privé eiland van de HAL. Witte stranden , blauwe lucht, heerlijke temperatuur. Welkom in de Carribean! Hier konden we eindelijk de snorkelspullen die we hadden meegenomen uitproberen. De wetsuits lieten we in delta's, die dachten we niet nodig te hebben. Was een advies van onze vriend AJ om verbranding tegen te gaan...... Het snorkelen was een belevenis. Prachtige vissen gezien, zelfs een grote waterschildpad. Smiddags een BBQ lunch op het strand, en om een uur of twee weer terug aan boord. Hier bleek dat we het advies van AJ beter op hadden kunnen volgen, wegwerken beide stevig lekker verbrand.Tijdens het diner Savonds werd Rianne een beetje zeeziek, waardoor we vroeg naar de hut zijn gegaan. Lekker vroeg gaan slapen en gelukkig was er verder niets aan de hand.