Wijnstreek Napier en omstreken - Reisverslag uit Napier, Nieuw Zeeland van Rianne en Jan Loenhout - WaarBenJij.nu Wijnstreek Napier en omstreken - Reisverslag uit Napier, Nieuw Zeeland van Rianne en Jan Loenhout - WaarBenJij.nu

Wijnstreek Napier en omstreken

Door: Jan

26 Oktober 2012 | Nieuw Zeeland, Napier

Vandaag een rustige dag. Vanochtend eerst naar het Art-deco stadje Napiers gereden. Dit stadje aan de grote oceaan is na een aardbeving in 1932 volledig opgebouwd. Het stadje is bekend om zijn vele artdeco gebouwen. Bij terugkomst bij de auto een onplezierige verassing. Een boete omdat we de auto niet in de rijrichting hadden geparkeerd. Voor ons een compleet nieuwe regel maat in NZld blijkbaar geldend. We hoorden later dat de Europese toerist hier standaard slachtoffer van is............ Enfin het was lekker weer en we wilden ons humeur niet laten verpesten. We zijn gereden naar een van de beste restaurants van NZld Elephants Hill om daar te lunchen. Dit bleek een werkelijk prachtig wijnresort met uitzicht op de grote oceaan. Na een proeverij heerlijk gegeten daar, voor een goede prijs-kwaliteit verhouding. Smiddags doorgereden door de wijnstreek . Hier nog een bezoek gebracht aan het wijnresort Craggy Range. Een relaxte dag gehad, op tijd teruggekeerd naar Peach Gully.

• 26 Oktober 2012 - 11:14

Cor En Mariëtte:

Heel erg leuk om jullie belevenissen dagelijks te volgen. We komen zelf ook steeds een beetje in vakantie sferen. Ook ziet het weer er beter uit, althans aan jullie kleding te zien is het warmer dan vorige week.
    Tja, en jullie zitten nu natuurlijk wel in een perfect gebied als wijnliefhebbers zijnde.....
    Geniet nog met volle teugen van deze geweldige reis en wij blijven jullie natuurlijk trouw volgen.

Groetjes uit koud Nederland van Cor en Mariëtte

• 26 Oktober 2012 - 11:37

André & Simone + Kids:

Ik zie een zonnebril/t-shirt/lekker buiten zitten... *jaloers*
    Tis hier k-k-koud!!!

• 26 Oktober 2012 - 22:24

Ma Guiljam:

jullie hebben ginds wel warmer dan bij ons want hier is het heel erg koud
    dat jullie een boete gekregen hebben is niet zo leuk
    je moet maar denken het is vakantie
    heel erg leuk dat jullie die verslagen schrijven