Miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Rianne en Jan Loenhout - WaarBenJij.nu Miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Rianne en Jan Loenhout - WaarBenJij.nu

Miami

Door: Jan en Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne en Jan

30 November 2015 | Verenigde Staten, Miami Beach

Vandaag Miami verkend. Miami is een grote stad met 4 mio inwoners. Anderhalf mio inwoners komen uit Cuba. Er wordt dus heel veel Spaans gesproken. De Cubanen hebben ook een aparte wijk , Little Havana. Sochtends eerst Miami Beach verkend. Eerst het strand en vervolgens een eind over de Ocean street met de bekende Art Deco gebouwen. Veel films zoals Scarface, Miami Vice in CSI Miami zijn hier opgenomen. Smiddags een bustour geboekt om wat meer van de stad te zien. We zijn naar Downtown Miami gereden, waar we ook
Little Havana hebben bezocht. Hier vind je vele sigarenfabrieken, welke je kunt bezoeken. Vervolgens nog een boottochtje gemaakt, waarbij we langs huizen van vele beroemdheden kwamen ( voorzover interessant , Shakira, Madonna, Julio Iglesias, Alicia Keys) Echter niemand live thuis kunnen zien. Onze rondreis door Florida eindigt hier. Morgen schepen we in op de MS Zuiderdam, en vertrekken we vanuit Ford Lauderdale voor de cruise door Carribean. Afhankelijk van ons WiFi bereik berichten we weer.

• 30 November 2015 - 13:28

Rianne:

Heey
    wel jammer dat je de beroemde mensen niet even in het echt tegen waren gekomen maar je hebben volgens mij al wel weer veel mooi plaatsen en bezienswaardigheden gezien nu nog even van de cruise genieten hopelijk stormd het bij jullie minder als hier bij ons.
    groet van ons allemaal.

• 30 November 2015 - 16:04

Anita:

Hoi Jan en Rianne
    Wat ziet het er allemaal weer goed, mooi, leuk en indrukwekkend uit. Nu nog heerlijk gaan genieten van de cruise. Groetje vanuit Woensdrecht

• 02 December 2015 - 18:45

Ome Piet, Tante Willie En Corniel:

Hoi Jan en Rianne,

Wat een prachtige foto's van jullie bezienswaardigheden.
    Veel succes verder en geniet van jullie cruise.

Groetjes van ons